11. maj 2009

Forårs eventyr

Takket være Berit, fik jeg mig den fedeste forår. Masser af sjove ture blev det til med hendes dejlige hunde. Det var virkelig sødt af hende at tage mig med på disse ture - tusind tak!
Vi plejer at sige, at vi kunne klare alt. I starten var det bare for sjov - men inden vi ved af det, så var det altså rigtigt at vi kan klare alt.
Der skal lige siges, at jeg også får lov til at styre, men at skulle piske hundene (og sig selv) er ikke det sjoveste......
Vi kører i alle slags vejr.
Og jeg mener i alle slags vejr!
Nogle gange er det svært at finde hjem igen
Men, vi som kan klare alt, vi kommer altid hjem - selv i stormvejret.....
Det er en god ide at holde fast her, hvis man har bestemt sig for at tage med på turen
Der skal redes skagler ud undervejs. Hundene skal helst stå stille - og så kan nogen give mig besked på at mande mig op hvis hundene prøver på at stikke af. Det kan sagtens læres...
En hund får en luksus behandling
Den aller aller dejligste hund i Sisimiut, hun vil helst bo i Uummannaq.
Lotte, min darling, som jo lige er blevet udlært af os - de seje piger ;-)
Lottes bror, Bulder. Han er også rigtig dejlig. Vi var pavestolte, da han også lærte at køre med på slædetur. Alt tager sin tid. 
Lotte til venstre, Bulder til højre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar