27. jul. 2009

På vej videre i livets strøm....

Det er utroligt, at alle mine ting kan være i de tre små containere - bortset fra et par strømper, lidt tøj og mine gode fodboldstøvler som jeg har med i bagagen.
Her har jeg boet i godt 2 år. Meningen var, at jeg skulle bo der i 3 år, men man ved jo aldrig.
Lejligheden (køkkenet) efter det er blevet tømt, malet og gjort grundigt rent! Denne ovn har jeg renset i flere dage! Jeg har ikke tænkt mig at bage for mange pizzaer i mit nye hus i Uummannaq.
Det har været 2 gode år i Sisimiut med mange gode oplevelser og mange nye og dejlige venner - forhåbentligt for livet. De har ikke været nemt at skulle rejse fra de dejlige mennesker, men vi ses jo igen før eller senere.
På vej videre til et sted hvor alle kender mig, det bliver ikke nemt.
Jeg siger på gensyn! Og tak for alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar